جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

لیونل مسی در راه الهلال عربستان؟

  • کد خبر: ۱۶۲۰۴۴
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
لیونل مسی در راه الهلال عربستان؟
سفر اخیر فوق ستاره آرژانتینی به عربستان حواشی بسیاری را به دنبال داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان گمانه زنی‌های فراوانی درخصوص ادامه دوران فوتبالی ستاره‌های پا به سن گذاشته‌ی مستطیل سبز در کشور عربستان به گوش می‌رسد.

از جمله این بازیکنان می‌توان به سرخیو راموس، تونی کروس، لوکا مودریچ، سرخیو بوسکتس و از همه مهم‌تر لیونل مسی اشاره کرد.

ماجرای جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن طبق گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه قطعی شده و این بازیکن در پاریس نخواهد ماند و در پایان فصل از تیم فرانسوی جدا می‌شود.

لیونل مسی پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی آرژانتین بار دیگر مورد توجه باشگاه سابقش یعنی بارسلونا قرار گرفت و گفته می‌شود، کاتالان‌ها تمایل زیادی برای بازگرداندن اسطوره خود به نیوکمپ دارند؛ از طرفی سران باشگاه عربستانی الهلال نیز به دنبال ثبت قرارداد با این فوق ستاره‌های تاریخ فوتبال هستند.

اخیرا تصاویری از گشت و گذار خانوادگی لیونل مسی در کشور عربستان منتشر شد که به نظر می‌رسد برای بررسی این کشور به همراه همسر و فرزاندنش راهی عربستان شده تا در صورت فراهم شدن شرایط، ادامه دوران بازیگری اش را در قاره کهن پیگیری کند.

از طرف دیگر اولویت اصلی مسی بازگشت به نیوکمپ و خداحافظی با پیراهن بارسلوناست؛ اتفاقی که برای ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا نیفتاد و آن‌ها مجبور شدند در کشور‌های قطر و ژاپن از دنیای بازیگری خداحافظی کنند.

علاوه بر بارسلونا و باشگاه عربستانی الهلال، از اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکهام نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی نام برده می‌شود.

همچنین برخی از رسانه ها خبردادند که مسی طبق توافق با سرخیو بوسکتس، کاپیتان کنونی بارسلونا سال آینده را در این تیم خواهد گذراند و سپس هر دو برای ادامه فوتبال شان راهی عربستان خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->